Synthetic Ice Christmas Rink - Innovative German Christmas Market Invests In Glice® Plastic Ice

 

"The City of Bad Zwischenahn in Germany has invested into a Glice® Synthetic ice skating rink. The ecological ice skating rink doesn’t use energy nor water and hence is very environmental friendly. The plastic ice is made according to the Glice® formula and was developed with the goal to meet the high standards of professional athletes. As Mr. Claus of the Bad Zwischenahn City Business Association states very well: as Glice® synthetic ice was conceived for athletes, it is more than good for people who just want to have fun skating on the artificial ice rink. Many visitors of the Christmas market haven’t noticed that the ice skating rink is not made of conventional frozen ice. The investment in such a synthetic ice skating rink helps the city to cut costs, reduce the CO2 emissions and have a positive impact overall. Furthermore, the synthetic ice skating rink is 100% portable, easy to store and hence is very practical. To learn more about the plastic ice technology check out: glicerink.com/synthetic-ice-rink-technology/

Glice® synthetic ice skating rinks are perfect for winter wonderland, christmas markets, christmas festivities, carol singing sessions and many more events.

For more information about Glice® synthetic ice skating rinks made of Glice® synthetic ice panels, which are assembled with a tongue and groove interlocking system, then visit our Webpage glicerink.com or learn more about the Christmas market ice skating rinks by Glice® on: glicerink.com/synthetic-ice-rink-products/synthetic-ice-christmas-rink/";

 

حلبة جليد اصطناعي لعيد الميلاد

سوق ألماني مبتكر لعيد الميلاد يستثمر في جليد غلايس الاصطناعي

 

استثمرت بلدة باد سلشن آن في ألمانيا في حلبة تزلج على الجليد الاصطناعي من غلايس. ولا تستخدم حلبات التزلج على الجليد البيئية الطاقة أو المياه وبالتالي فهي رفيقة بالبيئة. يصنع الجليد البلاستيكي وفقاً للتركيبة التي وضعتها غلايس وتم تطويرها بهدف تحقيق أعلى المعايير التي يطلبها الرياضيون المحترفون.

 

يقول السيد كلاوس من جمعية الأعمال في مدينة باد سلشن آن: "صمم الجليد الاصطناعي من غلايس بمساهمة رياضيين محترفين، وهو ممتاز لمن لا يريد سوى الاستمتاع بالتزلج على الجليد الاصطناعي، ولم يلحظ كثير من زوار سوق عيد الميلاد أن حلبة التزلج على الجليد ليست مصنوعة من الجليد الطبيعي. إن الاستثمار في مثل هذه الحلبات المصنوعة من الجليد الاصطناعي يساعد المدينة على تخفيض التكاليف وتقليل انبعاثات ثاني أكسيد الكربون، وتأثيره بشكل عام إيجابي".

 

علاوة على ذلك، فإن حلبات التزلج على الجليد الاصطناعي قابلة للنقل بمرونة تامة وتخزينها سهل وبالتالي فهي عملية للغاية. لمعرفة المزيد عن تقنية الجليد الاصطناعي يرجى الاطلاع على الصفحة: glicerink.com/synthetic-ice-rink-technology/

 

تعتبر حلبات التزلج على الجليد الاصطناعي من غلايس مثالية للملاهي الشتوية وأسواق عيد الميلاد واحتفالات أعياد الميلاد والعديد من الأحداث الأخرى.

 

لمزيدٍ من المعلومات عن حلبات التزلج على الجليد الاصطناعي من غلايس، المصنوعة من ألواح الجليد البلاستيكية والتي يتم تركيبها ووصلها إلى بعضها بنظام النتوء والأخدود، يرجى زيارة صفحتنا على الويب glicerink.com، أو يمكنكم معرفة المزيد عن حلبات التزلج على الجليد من غلايس في سوق عيد الميلاد على الموقع:glicerink.com/synthetic-ice-rink-products/synthetic-ice-christmas-rink/".